आर्थिक क्षेत्रका विशेष गतिविधी

Tuesday, December 2, 2014

पाथीभरा र स्वर्गद्वारीमा केबलकार बन्ने पक्का


" दुवै आयोजनाका लागि २ अर्ब रुपैयाँ "

पाथीभरा र स्वर्गद्वारीमा केबलकार बन्ने पक्का
केदार दाहाल-काठमाडौं, १५ मंसिर । सरकारले ताप्लेजुङको पाथीभरा र प्युठानको स्वर्गद्वारीमा केबलकार निर्माण प्रक्रिया अगाडि बढाएको छ । संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालयको पर्यटन पूर्वाधार विकास आयोजनाले दुवै आयोजनाको विस्तृत सम्भाव्यता अध्ययन सकेको छ । एकैसाथ बनाउने तयारीमा रहेका यी आयोजनाका लागि मन्त्रालयले केही दिनभित्रै निजी क्षेत्रसँग प्रस्ताव माग्नेछ ।
केबलकार निर्माणपछि स्वर्गद्वारीमा वार्षिक १५ लाख र पाथीभरामा १० लाख पर्यटक (आन्तरिक र बाह्य) लैजान सकिने अध्ययनले देखाएको छ । दुवै आयोजनाका लागि २ अर्ब रुपैयाँ लाग्ने अनुमान छ । मन्त्रालयले सार्वजनिक–निजी साझेदारी (पीपीपी) मोडलमा निर्माण गर्ने गरी विस्तृत अध्ययन पूरा गरेको हो । 
“हामीले भर्खर अध्ययन सकेका छौं, अब लगानीकर्ता खोज्ने प्रक्रिया सुरु हुन्छ,” योजना महाशाखाका वरिष्ठ अधिकृत डोरेन्द्र निरौलाले भने, “दुवै आयोजना निर्माण सुरु भएको १८ महिनामा निर्माण गर्न सकिन्छ ।”
पाथीभरामा निर्माण गरिने केबलकारमा जग्गाबाहेक ६० करोड रुपैयाँ लगानी लाग्ने देखिएको छ । जग्गासहितको लगानी जोड्दा १ अर्ब नाघ्छ । स्वर्गद्वारीमा पनि जग्गाको ५० करोडसहित १ अर्ब रुपैयाँ लाग्ने अनुमान छ ।
पाथीभरा केबलकारको लम्बाइ २.५ किलोमिटर रहनेछ । यो ताप्लेजुङको फेदी भन्ने स्थानबाट पाथीभरासम्म पुग्नेछ । पूर्वीनेपालकै प्रसिद्ध तीर्थस्थल पाथीभरा समुद्री सतहदेखि ३,७९४ मिटर उचाइमा छ । त्यहाँ प्रत्येक वर्ष हिन्दू र बौद्ध गरी झन्डै डेढ लाख हाराहारीमा स्वदेशी÷विदेशी तीर्थालु जाने गरेका छन् । केबल कार निर्माणपछि यो संख्या १० पुग्ने अनुमान छ । पाथीभरा मुख्यगरी कञ्चनजंघा हिमालय शृंखलाको मुख्य आकर्षण हो । अहिले पैदलै पाथीभरा पुग्नुपर्ने बाध्यता छ ।
स्वर्गद्वारी मन्दिर भने समुद्री सतहदेखि २,९०० मिटर उचाइमा छ । स्वर्गद्वारी आश्रममा नेपालीमात्रै नभई वार्षिक २ लाख भारतीय पुग्छन् । प्युठानको भिंग्रीदेखि स्वर्गद्वारीसम्म ३.५ किलोमिटर लामो केबलकार निर्माणपछि पर्यटक संख्या १५ लाख पुग्ने अध्ययनको निष्कर्ष छ ।
स्वर्गद्वारी १,६०० रोपनी जग्गामा फैलिएको छ । धौलागिरि, नीलगिरि, माछापुच्छ«े, अन्नपूर्ण, मनास्लु अदि हिमशृंखलासमेत अवलोकन गर्न सकिने भएको धार्मिक पर्यटनमात्रै यहाँको आकर्षण होइन ।
मुलुकमा हाल मनकामना केबलकारमात्रै सञ्चालनमा छ । थानकोट–चन्द्रागिरि केबलकार निर्माण चरणमा छ ।
 
पोखरामा ढिलाइ
पोखराको बसुन्धारापार्कदेखि स्तुपासम्म निर्माण गर्न लागिएको केबलकार भने निर्माण कम्पनी छनोटको विवादले अलमलमा परेको छ । सन् २०११ मै अध्ययन पूरा भइसकेर टेन्डर प्रक्रियामा समेत पुगेको यो आयोजना निर्माण कम्पनीहरूको विवादले निर्धारित समयभन्दा पछि सरेको छ ।
सरकारले आह्वान गरेको टेन्डरमा लक्ष्मी ग्रुप र चितवन कोई ग्रुप छनोट भएका थिए । दोस्रो चरणको आर्थिक छनोटमा चितवन परेको थियो । चितवनलाई अनियमित तवरले दिइएको भन्दै लक्ष्मी ग्रुपले अदालतमा मुद्दा दायर गरेपछि २ वर्षयता प्रक्रिया अगाडि बढ्न सकेको छैन । सरकारले सन् २०१५ मा सञ्चालन गर्नेगरी प्रक्रिया अगाडि बढाएको थियो । यो आयोजना पनि १ अर्बमा निर्माण गर्ने योजना थियो । 

No comments:

Post a Comment