आर्थिक क्षेत्रका विशेष गतिविधी

Thursday, July 6, 2017

नाफाको ४२ प्रतिशत लुप्थान्सालाई



काठमाडौंः नेपाल वायुसेवा निगमको रणनीतिक साझेदारका लागि इच्छुक जर्मन कम्पनी लुफ्थान्सा कन्सल्टिङले वार्षिक नाफाको ३५ देखि ४२ प्रतिशत रकम आफूले पाउनुपर्ने प्रस्ताव गरेको छ । कम्पनीले निगमको नाफाबाट पहिलो वर्ष ३५ प्रतिशत, दोस्रो वर्ष ४० प्रतिशत र तेस्रो वर्ष ४२ प्रतिशत रका आफूले पाउनुपर्ने  प्रस्ताव गरेको पाइएको छ । 
लुफ्थान्साले तीन वर्षको रणनीतिक साझेदारी शुल्कबापत ६८ करोड ८६ लाख ७६ हजार ४ सय ७१ रुपैयाँ पनि प्रस्ताव गरेको छ । लुफ्थान्साले पहिलो चरण र दोस्रो चरणको लागि २४ करोड ७६ लाख ५० हजार रुपैयाँ दिनुपर्ने प्रस्ताव गरेको छ भने तेस्रो चरणका लागि ३३ करोड ८६ लाख २५ हजार रुपैयाँ प्रस्ताव गरेको छ ।
लुफ्थान्सालले पहिलो चरणमा ४ हप्ता निगमको कमजोरी पत्ता लगाउने, दोस्रो चरणमा निगमको पुनर्संरचनाको खाका ५ महिनाभित्र तयार गर्ने र तेस्रो चरणमा काम गर्ने प्रस्ताव गरेको छ । निगमको रणनीतिक साझेदारका लागि लुफ्थान्सा नै उयपुक्त हुने निष्कर्षसहित संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालयले सहमतिको लागि अर्थ मन्त्रालयमा पत्र पठाएको छ ।
पर्यटन मन्त्रालयको प्रस्ताव आह्वानमा लुफ्थान्सा कन्सल्टिङको मात्र प्रस्ताव परेको हो । मन्त्रालयका सहसचिव बुद्धिसागर लामिछानेको संयोजकत्वमा गठित मूल्यांकन तथा सिफारिस समितिले एक महिनाअघि नै  प्रक्रिया अगाडि बढाउन सिफारिस गरेको थियो । 
“हामीले  लुफ्थान्साको प्रस्तावलाई हरेक कोणबाट हेरेर छलफल गर्दा उपयुक्त देखेर थप प्रक्रिया अगाडि बढाउन सिफरिस गरेका छौं,” समितिका संयोजक बुद्धिसागर लामिछानेले भने । अर्थ मन्त्रालयले सहमति दिएपछि बाँकी प्रक्रिया अगाडि बढ्ने लामिछानेले जानकारी दिए ।   
लुफ्थान्साले निगमको इन्जिनियरिङ विभाग, अपरेसन विभाग, फाइनान्स विभाग, मार्केटिङ विभाग सम्हाल्ने गरी प्रस्ताव गरेको संयोजक लामिछानेले जानकारी दिए । रणनीतिक साझेदारी गर्न आउने कम्पनीले ग्राउन्ड ह्यान्डलिङको काम भने हेर्न पाउने छैन ।
मन्त्रालयले तत्कालको लागि १० वर्ष निगममा रणनीतिक साझेदार राख्ने गरी प्रस्ताव गरेको भएपनि लुफ्थान्साले पहिलो चरणमा तीन वर्ष  र दोस्रो चरणमा थप दुई वर्ष साझेदार बन्नेगरी प्रस्ताव गरेको छ । 
लुफ्थान्साले तीनवर्ष भित्र निगमलाई कायपलट गर्नेगरी प्रस्ताव ल्याएकोले अब अर्थ मन्त्रालयबाट सैद्धान्तिक सहमति लिएपछि दुईपक्षीय छलफलबाट टुंग्याउने लामिछानेले जानकारी दिए । अर्थ मन्त्रालयले सहमति दिएपछि पर्यटन मन्त्रालयले निर्णयको लागि मन्त्रिपरिषद् पठाउनेछ । 
निगमले हाल ग्राउन्ड ह्यान्डलिङ बाट ३ अर्व रुपैयाँ आम्दानी गरेकोले गत वर्ष ५ करोड रुपैयाँ नाफामा गएको थियो । ह्यान्डलिङ नगर्ने हो भने १ अर्ब ५० करोड रुपैयाँभन्दा बढी बार्षिक नोक्सान हुने देखिएको छ । 

No comments:

Post a Comment