ऋण जोहो गर्न अर्थमा प्रारम्भिक प्रस्ताव
केदार दाहाल
काठमाडौं, ५ पुस – नेपाल वायुसेवा निगमले अन्तर्राष्ट्रिय उडानका लागि खरिद गर्न लागेका २ वाइड बडी जहाजलाई २६ अर्ब रुपैयाँ आवश्यक पर्ने देखिएको छ । लामो रुटमा उडान गर्ने वाइड बडी जहाज खरिदका लागि २६ अर्ब जोहो गर्न निगम व्यवस्थापनले अर्थ मन्त्रालयमा प्रारम्भिक प्रस्ताव पठाएको छ ।
“दुइटा जहाज खरिदमा आवश्यक रकम जोहो गर्न अर्थमा प्रारम्भिक प्रस्ताव पठाएर द्विपक्षीय छलफल थालेका छौं,” निगम प्रवक्ता तथा जहाज खरिद अध्ययन समितिका संयोजक रामहरि शर्माले भने । उनका अनुसार अर्थलाई ऋण जोहोका उपायसमेत सुझाइएको छ । सरकारले बजेटमार्फत नै रकम छुट्ट्याउने, सस्तो ब्याजदरमा ऋण खोजिदिनुपर्ने, सरकारले सेयर हाल्नुपर्ने वा विदेशी बैंकसँग सरकार जवानी बसेर ऋण लिन सकिने विकल्प सुझाइएका हुन् । निगम सञ्चालक समितिले गत महिनामात्र जहाज खरिद प्रक्रिया अगाडि बढाउने निर्णय गरेको थियो ।
निगमका लागि अहिले वाइड बडी जहाज पहिलो प्राथमिकतामा भएकाले सन् २०१६ भित्र दुवै जहाज खरिद गरिसक्ने गरी काम अगाडि बढाउन लागिएको शर्माले बताए । “अर्थले सकारात्मक जवाफ फर्काउनेबित्तिकै विस्तृत प्रस्ताव तयार पारेर सञ्चालक समितिमा पेस गरिनेछ,” उनले भने, “हाम्रो प्रस्ताव बोर्डले पारित गरेपछि संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालयले मन्त्रिपरिषद्मा पेस गर्नेछ ।”
निगमले विगतको जहाज खरिदताका देखिएको असमझदारीलाई कम गर्न प्रस्ताव पेस गर्दाखेरि नै ऋणको जोहो गर्न लागेको हो । सरकारी स्वामित्वमात्र भनिरहने तर ऋण लगानी नगर्ने भएकाले यसपटक सरकारलाई सेयर हाल्नसमेत अग्रह गरिएको शर्माले बताए । “सरकारको बजेटबाट हुन्छ या ऋणको जोहो गरेर हुन्छ— हामीलाई सस्तो ब्याजदरमा ऋण आवश्यक भएको कुरा अर्थसमक्ष राखेका छौं,” उनले भने ।
निगमले खरिद गर्ने भनिएका २ वटा जहाजलाई अहिलेको ‘क्याटलग प्राइस’ झन्डै २६ अर्ब रुपैयाँहाराहारी पर्ने अनुमान छ । यसअघि खरिद गरिएको एयरबस ‘ए’–३२० का २ न्यारो बडीका लागि नियमले कर्मचारी सञ्चय कोषसँग १० अर्ब रुपैयाँ ऋण लिएको थियो । “हामीले सोही ब्याजदरमा ऋण लिन गाह्रो भएकोले अर्थलाई पहिले नै ऋणको जोहो गर्न प्रारम्भिक प्रस्ताव पेस गरेका हांै,” शर्माले भने । निगमले सञ्चय कोषसँग साढे ११ प्रतिशत ब्याजदरमा १० अर्ब रुपैयाँ ऋण लिएको थियो ।
निगमले ०४६ अगाडि पनि वाइड बडीमार्फत सेवा दिएको उल्लेख गर्दै शर्माले नयाँ जहाजले सेवा छरितो र चुस्त हुने दाबी गरे । व्यवस्थापनले फाइदा हुने सेक्टर, सम्भावित हवाई यात्रु संख्या र ऋण तिरिसक्ने समयलगायत विषयमा अध्ययन गरिरहेको जानकारी उनले दिए । २ वाइड बडीका लागि ऋण र प्रक्रिया टुंगो लागेपछि थप २ न्यारो बडी जहाज किन्ने प्रक्रिया अघि बडाउनेछ ।
निगमले २० वर्षभित्र उत्तर अमेरिका, जापान, अस्ट्रेलिया, बेलायतजस्ता मुलुकमा उडान गर्ने लक्ष्यसहितको व्यावसायिक योजना तयार पारिरहेको छ । शर्माका अनुसार सन् २०१६ भित्र २ न्यारो बडी किन्ने योजनालाई परिवर्तन गरेर निगम वाइड बडीतिर लागेको हो ।
निगमले यसअघि तयार पारेको १० वर्षे गुरुयोजनामा पनि जहाज खरिदको विषयलाई प्राथमिकता दिँदै सन् २०२४ सम्म २५ जहाजमार्फत उडान गर्ने लक्ष्य लिएको थियो । एयरबस ‘ए’–३२० सिरिजका न्यारो बडीमै उसले झन्डै ८ अर्ब रुपैयाँ खर्चिएको छ । गत वर्ष फागुन र वैशाखमा गरी निगमले एयरबसका २ जहाज खरिद गरेको थियो । यी जहाजबाट भारतका दिल्ली, मुम्बई र बैंग्लोरमा उडान गरिरहेको छ । पुराना २ बोइङले पनि विभिन्न सेक्टरमा उडान गरिरहेका छन् ।
केदार दाहाल
काठमाडौं, ५ पुस – नेपाल वायुसेवा निगमले अन्तर्राष्ट्रिय उडानका लागि खरिद गर्न लागेका २ वाइड बडी जहाजलाई २६ अर्ब रुपैयाँ आवश्यक पर्ने देखिएको छ । लामो रुटमा उडान गर्ने वाइड बडी जहाज खरिदका लागि २६ अर्ब जोहो गर्न निगम व्यवस्थापनले अर्थ मन्त्रालयमा प्रारम्भिक प्रस्ताव पठाएको छ ।
“दुइटा जहाज खरिदमा आवश्यक रकम जोहो गर्न अर्थमा प्रारम्भिक प्रस्ताव पठाएर द्विपक्षीय छलफल थालेका छौं,” निगम प्रवक्ता तथा जहाज खरिद अध्ययन समितिका संयोजक रामहरि शर्माले भने । उनका अनुसार अर्थलाई ऋण जोहोका उपायसमेत सुझाइएको छ । सरकारले बजेटमार्फत नै रकम छुट्ट्याउने, सस्तो ब्याजदरमा ऋण खोजिदिनुपर्ने, सरकारले सेयर हाल्नुपर्ने वा विदेशी बैंकसँग सरकार जवानी बसेर ऋण लिन सकिने विकल्प सुझाइएका हुन् । निगम सञ्चालक समितिले गत महिनामात्र जहाज खरिद प्रक्रिया अगाडि बढाउने निर्णय गरेको थियो ।
निगमका लागि अहिले वाइड बडी जहाज पहिलो प्राथमिकतामा भएकाले सन् २०१६ भित्र दुवै जहाज खरिद गरिसक्ने गरी काम अगाडि बढाउन लागिएको शर्माले बताए । “अर्थले सकारात्मक जवाफ फर्काउनेबित्तिकै विस्तृत प्रस्ताव तयार पारेर सञ्चालक समितिमा पेस गरिनेछ,” उनले भने, “हाम्रो प्रस्ताव बोर्डले पारित गरेपछि संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालयले मन्त्रिपरिषद्मा पेस गर्नेछ ।”
निगमले विगतको जहाज खरिदताका देखिएको असमझदारीलाई कम गर्न प्रस्ताव पेस गर्दाखेरि नै ऋणको जोहो गर्न लागेको हो । सरकारी स्वामित्वमात्र भनिरहने तर ऋण लगानी नगर्ने भएकाले यसपटक सरकारलाई सेयर हाल्नसमेत अग्रह गरिएको शर्माले बताए । “सरकारको बजेटबाट हुन्छ या ऋणको जोहो गरेर हुन्छ— हामीलाई सस्तो ब्याजदरमा ऋण आवश्यक भएको कुरा अर्थसमक्ष राखेका छौं,” उनले भने ।
निगमले खरिद गर्ने भनिएका २ वटा जहाजलाई अहिलेको ‘क्याटलग प्राइस’ झन्डै २६ अर्ब रुपैयाँहाराहारी पर्ने अनुमान छ । यसअघि खरिद गरिएको एयरबस ‘ए’–३२० का २ न्यारो बडीका लागि नियमले कर्मचारी सञ्चय कोषसँग १० अर्ब रुपैयाँ ऋण लिएको थियो । “हामीले सोही ब्याजदरमा ऋण लिन गाह्रो भएकोले अर्थलाई पहिले नै ऋणको जोहो गर्न प्रारम्भिक प्रस्ताव पेस गरेका हांै,” शर्माले भने । निगमले सञ्चय कोषसँग साढे ११ प्रतिशत ब्याजदरमा १० अर्ब रुपैयाँ ऋण लिएको थियो ।
निगमले ०४६ अगाडि पनि वाइड बडीमार्फत सेवा दिएको उल्लेख गर्दै शर्माले नयाँ जहाजले सेवा छरितो र चुस्त हुने दाबी गरे । व्यवस्थापनले फाइदा हुने सेक्टर, सम्भावित हवाई यात्रु संख्या र ऋण तिरिसक्ने समयलगायत विषयमा अध्ययन गरिरहेको जानकारी उनले दिए । २ वाइड बडीका लागि ऋण र प्रक्रिया टुंगो लागेपछि थप २ न्यारो बडी जहाज किन्ने प्रक्रिया अघि बडाउनेछ ।
निगमले २० वर्षभित्र उत्तर अमेरिका, जापान, अस्ट्रेलिया, बेलायतजस्ता मुलुकमा उडान गर्ने लक्ष्यसहितको व्यावसायिक योजना तयार पारिरहेको छ । शर्माका अनुसार सन् २०१६ भित्र २ न्यारो बडी किन्ने योजनालाई परिवर्तन गरेर निगम वाइड बडीतिर लागेको हो ।
निगमले यसअघि तयार पारेको १० वर्षे गुरुयोजनामा पनि जहाज खरिदको विषयलाई प्राथमिकता दिँदै सन् २०२४ सम्म २५ जहाजमार्फत उडान गर्ने लक्ष्य लिएको थियो । एयरबस ‘ए’–३२० सिरिजका न्यारो बडीमै उसले झन्डै ८ अर्ब रुपैयाँ खर्चिएको छ । गत वर्ष फागुन र वैशाखमा गरी निगमले एयरबसका २ जहाज खरिद गरेको थियो । यी जहाजबाट भारतका दिल्ली, मुम्बई र बैंग्लोरमा उडान गरिरहेको छ । पुराना २ बोइङले पनि विभिन्न सेक्टरमा उडान गरिरहेका छन् ।
No comments:
Post a Comment