आर्थिक क्षेत्रका विशेष गतिविधी

Sunday, July 26, 2015

दशकपछि निगमको बैंग्लोर र मुम्बई उडान

दशकपछि निगमको बैंग्लोर र मुम्बई उडान
राष्ट्रिय ध्वजाबाहक नेपाल वायुसेवा निगमले करिब १ दशकपछि भारतको बैंग्लोर र मुम्बईमा उडान भर्ने भएको छ । निगमले आगामी भदौ १५ गते (सेप्टेम्बर १) देखि बैंग्लोर र १६ देखि मुम्बईमा उडान सुरु गर्ने तयारी गरेको छ । निगमले सन् २००६ भन्दा अघि मात्र ती गन्तव्यमा उडान भर्दै आएको थियो ।
भारतीय प्रधानमन्त्री नरेन्द्र मोदी दक्षिण एसियाली क्षेत्रीय सहयोग संगठन (सार्क)को शिखर सम्मेलनबाट फर्किएलगत्तै भारत सरकारले बिदा पर्यटन गन्तव्य मनाउने सूचीमा नेपाललाई छनोट गरिसकेको छ । यसको फाइदा निगमका साथै नेपालको पर्यटनमा पर्ने निश्चित छ । निगमले उडान विस्तारका क्रममा दिल्लीपछि बैंग्लोर र मुम्बईलाई उडान गन्तव्यका रूपमा चयन गरेको निगमका विभागका प्रवक्ता रामहरि शर्माले बताए ।
प्रवक्ता शर्माका अनुसार निगमले हरेक मंगलबार, बिहीबार र शनिबार बैंग्लोर तथा बुधबार, शुक्रबार र सोमबार मुम्बई उडान भर्ने भएको छ । निगमले काठमाडौंबाट गर्ने सीधा उडानको यी २ गन्तव्यमा नेपालमा आउने विदेशी यात्रुको आवत–जावत बढाउनुका साथै नेपाल र भारतीय यात्रुको सहजता हुने जनाइएको छ । साताको ३÷३ वटा उडान तालिका बनाएको निगमले दुवै गन्तव्यका लागि प्रवद्र्धनात्मक भाडादर करसहित १० हजार ९२ रुपैयाँ तय गरेको शर्माले बताए । उनका अनुसार भारतीय तथा अन्य विदेशी यात्रुको हकमा भने पर्यटन सेवाशुल्कबापत थप १ हजार १३० रुपैयाँ लाग्ने भएको छ । यो भाडादर एकतर्फी भएको निगमले जानकारी दिएको छ ।
निगमले यी दुवै गन्तव्यका लागि आइतबारदेखि टिकेट बुकिङ खुला गरेको छ । निगमले २ वटा एयरबस थप गरेपछि एकपछि अर्को गर्दै उडान गन्तव्य विस्तार गर्न थालेको हो । निगमले अन्तर्राष्ट्रिय उडानका लागि माघ २५ गते एयरबस कम्पनीको १५६ सिट क्षमताको ए३२० –२०० सिरिजको सगरमाथा नाम राखेर पहिलो एयरबस जहाज  भिœयाएको  थियो । यही क्षमतामा निगमले एयरबसको अर्को जहाज लुम्बिनी गत वैशाख १८ गते काठमाडौं भिœयायो । यी दुवै जहाजलाई पूर्ण क्षमतामा उडाउने र विगतमा उडान सुरु गरेर पनि छोडेको गन्तव्यलाई पुनः सुरु गर्ने रणनीति लिइएको निगमले जनाएको छ ।
एयरबस जहाज ल्याएपछि पहिलो अन्तर्राष्ट्रिय उडान भारतको दिल्ली गरेको निगमले उडान विस्तार पनि भारतीय गन्तव्यबाटै थाल्न लागेको हो । निगमले एयरबस तथा उडानमा रहेको २ वटा बोइङ ७५७ बाट अनुकूलता मिलाएर दुवै प्रकारको जहाज भारतीय गन्तव्यका लागि उडाउने भएको छ । निगमले भारतपछि आगामी अक्टोबरपछि संयुक्त अरब इमिरेट्स (यूएई)को दुबई र चीनको ग्वान्आजोमा उडान गर्ने भएको छ । यूएई तथा चीनमा उडान गर्ने बारेमा निगमले आन्तरिक तयारी गरिरहेको पनि शर्माले जानकारी दिए ।
वैशाखमा गएको विनाशकारी भूकम्पपछि निगमको उडानमा पनि आंशिक प्रभाव परेको छ । पर्यटकीय गन्तव्यबाट पर्यटक नआउने र नेपालबाट बाहिरिने पर्यटक कम भएकोले पनि उडानतालिका प्रभावित भएको निगमले जनाएको छ । निगमले आफ्नो पूर्वतालिकाअनुसार उडान सुचारु गरिरहेको छ । पछिल्लो समय सरकारले शून्य लागतमा कामदार पठाउने निर्णय गरेपछि भने खाडी मुलुकको उडानमा प्रभाव परेको निगमका अधिकारी बताउँछन् । निगमले उडान भरेकामध्ये कामदार जाने मलेसियाको क्वालालम्पुर र कतारको दोहामा आधाभन्दा बढी उडान प्रभावित भएको छ । निगमका अन्य अन्तर्राष्ट्रिय सेक्टर थाइल्यान्डको बैंकक, भारतको दिल्ली र हङकङ उडान भने सन्तोषजनक नै रहेको निगमका प्रवक्ता शर्माले जानकारी दिए ।
निगमले सुरु गरेको नयाँ २ गन्तव्यमा पनि तत्काल सन्तोषजक मात्रामा यात्रु नहुने निगमको ठम्याइ छ । भूकम्पपछि प्रभावित भएको नेपालको पर्यटन क्षेत्रलाई पुरानो अवस्थामा ल्याउन समय लाग्ने भएकाले पनि आगमी ५÷६ महिना नयाँ गन्तव्यमा सन्तोषजनक रूपमा यात्रु हुन नसक्ने पनि निगमका अधिकारीको भनाइ छ । विस्तारै प्रवद्र्धन हुँदै जाँदा र यात्रुको आवागमन बढेपछिको सम्भावनालाई ध्यानमा राखेर निगमले उडान क्षमता विस्तार गरेको हो ।
भारत सरकारले आफ्ना कर्मचारीलाई दिँदै आएको बिदा पर्यटन (लिभ ट्राभल कन्सेसन (एलटीसी)लाई परिमार्जन गर्दै छिमेकी मुलुकमा पनि घुम्न जान सक्ने व्यवस्था गरेसँगै नेपाल पनि गन्तव्य सूचीमा परेको थियो । यसअघि भारत सरकारले कर्मचारीलाई स्वदेशमा मात्र त्यस्तो सुविधा दिँदै आएको थियो । यसमा निगमले राम्रो फाइदा लिन सक्ने प्रक्षेपण गरेर गन्तव्य थपेको हो ।
हाल २ लाखको हाराहारीमा भारतीय पर्यटकहरू नेपाल भ्रमणमा आउने गरेका छन् । भारतमा ६४ लाख सरकारी कर्मचारी छन्, जसमध्ये एलटिसीजारीपश्चात् २० लाख भारतीय कर्मचारीले बिदा पर्यटनको अनुमति पाउने छन् । जसमा नेपालमा मात्र ६ लाखभन्दा बढी आउन सक्ने प्रक्षेपण नेपाल पर्यटन बोर्डले यसअघि नै गरेको थियो ।

No comments:

Post a Comment