ग्लोबल टेन्डरमार्फत साझेदारको टुंगो लाग
काठमाडौं: नेपाल वायुसेवा निगम संचालक समितिले रणनीतिक साझेदार भित्राउन प्रक्रिया सुरु गर्ने निर्णय गरेको छ । निगम संचालक समितिको गत पुस १९ मा बसेको बैठकले यससम्बन्धी निर्णय गर्दै संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालयलाई प्रक्रिया अगाडी बढाउन सहज गरिदिन आग्रह समेत गरेको छ ।
निगम व्यवस्थापन सुधार्न भन्दै बिगत लामो समयदेखि रणनीतिक साझेदार भित्राउने पहल हँुदै आए पनि हालसम्म ठोस कदम भने अगाडि बढेको थिएन । निगमले हाल दुई ठूला वाईड बडी जहाज खरिद प्रक्रिया अगाडि बढाउनुका साथै अन्य जहाज पनि खरिद प्रक्रिया अगाडी बढाउनुपर्ने भएकोले व्यवस्थापन चुस्त बनाउनका लागि भन्दै निगमले रणनीतिक साझेदार भित्राउने प्रक्रिया सुरु गरेको हो ।
निगमले हाल दुई थान वाईड बडी एयरबस ३३०–२०० सिरिजको जहाज खरिद प्रक्रिया अगाडी बढाएको छ । जसको टेन्डर अमेरिकी कम्पनी एएआरआर कर्पोरेसनले जितिसकेको छ । हाल भने निगमसँग अन्तर्राष्ट्रिय उडानका लागि तीनवटा जहाज मात्रै रहेका छन् ।
सरकारले चालू आर्थिक वर्ष २०७३÷७४ को बजेटमा निगममा जहाज थप्ने र रणनीतिक साझेदार भित्राउने घोषणा गरेको थियो । कुन मोडलमा साझेदार भिœयाउने भन्ने विषयमा भने संचालक समितिको ठोस खाका भने तयार नगरेको निगमका प्रवन्ध निर्देशक सुगतरत्न कंसाकारले बताए । सरकारले यसअघि वायुसेवाको व्यवस्थापन जर्मनीको लुफ्थान्सा कन्सल्टिङलाई दिन निगम संचालक समिति, पर्यटन मन्त्रालयदेखि अर्थ मन्त्रालयसम्म सकारात्मक देखिएका थिए ।
संचालक समितिले निर्णय गरेर मन्त्रालय पठाएसँगै मन्त्रालय र निगमका अधिकारीहरूले नै कुन मोडलमा कसरी रणनीतिक साझेदार भिœयाउने भन्ने छलफल गरेर टुंग्याउने कंसाकारले बताए । “रणनीतिक साझेदार भिœयाउन कम्पनी ऐनमार्फत अघि बढ्नुपर्ने भएकाले पनि गाँठो फुकाउन पर्ने देखिन्छ, अहिले कसरी जाने भन्ने सरकारी धारणा समेत मागेका छौ,” कंसाकारले भने ।
विगतमा निगम व्यवस्थापन सुधारका लागि गठन गरिएका एक दर्जनभन्दा बढी समितिहरूले आफ्नो प्रतिवेदनमा राणनीतिक साझेदार भिœयाउनु पर्नेमा जोड दिँदै आएका थिए । तत्कालीन पर्यटनमन्त्री दिपक अमात्यले आफ्नो कार्यकालमा लुफ्थान्सा कन्सल्टिङलाई पत्र लेखेरै प्रस्ताव मागेका थिए ।
कन्सल्टिङले व्यवस्थापन संचालन गर्न इच्छुक रहेको आशयसहितको ८१ पृष्ठ लामो प्रस्ताव मन्त्रालयलाई पठाएको थियो । तत्कालीन समयमा मुख्य व्यवस्थापनमा नेपाली हुने या लुफ्थान्साकै हुने भन्नेमा सहमति हुन सकेको थिएन । “लुफ्थान्साको उक्त प्रस्ताव सिधै आएको र निर्णय गर्न कठिन हुने भएकोले अब भने ग्लोबल टेन्डरमार्फत जानेछौं,” कंसाकारले भने ।
निगममा रणनीतिक साझेदार आवश्यक छ । जसका कारण व्यवस्थापनमा व्यापक सुधार गर्न सकिने भएकोले ठूलै विदेशी एयरलाइन्ससँग साझेदारी कसरी गर्ने भन्ने विषयनै अहिले छलफल चलिरहेको कंसाकारले जानकारी दिए ।
No comments:
Post a Comment