औपचारिक सहमतिपछि मात्रै थप जहाज ल्याउने प्रक्रिया
केदार दाहाल
काठमाडौं, ७ फागुन- नयाँ चिनियाँ जहाजमा देखिएका समस्या समाधान गर्न निर्माता जियान एयरक्राफ्ट इन्डिस्ट्रियल कर्पोरेसन सहमत भएको छ । चीन सरकारले अनुदानमा दिएको एमए–६० जहाजमा देखिएपछि नेपाल वायुसेवा निगमले समस्या समाधान नभएसम्म अन्य जहाज खरिद नगर्ने अडान लिएपछि जियान लचिलो भएको हो ।
स्पेयर पार्ट्सको मूल्य घटाउन, समयमा सेवा उपलब्ध गराउन र तालिम दिन जियान सहमत भएको छ । तर, औपचारिक सहमति हुन भने बाँकी छ । यीलगायत अन्य दर्जन माग राख्दै निगमले संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालय गुहारेको थियो । मन्त्रालयको अुगवाइमा निगम र चिनियाँ अधिकारीबीच ३ चरणको छलफलपछि जियान समस्या समाधान गर्न सहमत भएको निगम प्रवक्ता रामहरि शर्माले बताए । जियानले २५० डलर पर्ने पुर्जाको मूल्य ८०० डलरसम्म लिएको निगमले बताउँदै आएको छ ।
माग समाधान गर्नेबित्तिकै बाँकी ४ वटा जहाज खरिद प्रक्रिया अगाडि बढाइने अडान निगमले लिँदै आएको छ । चीनले वाई–१२ ई र एमए–६० अनुदानका रूपमा दिएको छ । निगमले ३ वटा वाई १२ ई र एउटा एमए–६० सहुलियत ऋणमा खरिद गर्दैछ ।
पुर्जाको मूल्य घटाउन र समयमै उपलब्ध गराउन जियान सकारात्मक भएको प्रवक्ता शर्माले बताए । उनका अनुसार कम्पनीले न्यूनतम सुविधासमेत उपलब्ध गराएको छैन । “जहाज ग्राउन्डेड भएका बेला आवश्यक पर्ने स्पेयर पार्ट्स २४ देखि ४८ घण्टाभित्रै उपलब्ध गराउनुपर्नेमा हप्तौंसम्म सामान नआउँदा समस्या भएको छ,” शर्माले भने ।
चिनियाँ कम्पनीले अन्य जहाज कम्पनीको भन्दा महँगो दरमा पुर्जा बेचेपछि माथिल्लो निकायबाट समाधान गर्नुपर्ने भएको शर्माले बताए । “स्पेयर पाटर््सका कारण ५६ सिट क्षमताको एमए–६० जहाज अहिलेसम्म ७ पटक ग्राउन्डेड भइसकेको छ,” उनले भने ।
एमए–६० ग्राउन्डेड हुँदा अहिलेसम्म मर्मतका लागि मात्रै साढे २ करोड रुपैयाँभन्दा बढी खर्च भइसकेको छ । निगमका अनुसार एउटै सामान १ करोड रुपैयाँभन्दा बढी तिरेर फेर्नुपरेको छ । जहाज ग्राउन्डेड भएपछि निगमले ठूलो परिमाणमा यात्रु तथा आम्दानी गुमाएको शर्माले बताए ।
६ वटा जाहज किन्न चीनले निगमलाई आयात–निर्यात (एक्जिम) बैंकमार्फत ६ अर्ब ६७ करोड १० लाख रुपैयाँ सहुलियत ऋण उपलब्ध गराएको छ । त्यसमध्ये २ अर्ब ९४ करोड १० लाख रुपैयाँ एमए–६० र एउटा वाई–१२ ई लिन उपयोग गरिनेछ । बाँकी ३ अर्ब ७२ करोड ८० लाख रुपैयाँमा एउटा एमए–६० र ३ वटा वाई १२ ई जहाज खरिद गर्ने गरी सम्झौता भएको थियो ।
केदार दाहाल
काठमाडौं, ७ फागुन- नयाँ चिनियाँ जहाजमा देखिएका समस्या समाधान गर्न निर्माता जियान एयरक्राफ्ट इन्डिस्ट्रियल कर्पोरेसन सहमत भएको छ । चीन सरकारले अनुदानमा दिएको एमए–६० जहाजमा देखिएपछि नेपाल वायुसेवा निगमले समस्या समाधान नभएसम्म अन्य जहाज खरिद नगर्ने अडान लिएपछि जियान लचिलो भएको हो ।
स्पेयर पार्ट्सको मूल्य घटाउन, समयमा सेवा उपलब्ध गराउन र तालिम दिन जियान सहमत भएको छ । तर, औपचारिक सहमति हुन भने बाँकी छ । यीलगायत अन्य दर्जन माग राख्दै निगमले संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालय गुहारेको थियो । मन्त्रालयको अुगवाइमा निगम र चिनियाँ अधिकारीबीच ३ चरणको छलफलपछि जियान समस्या समाधान गर्न सहमत भएको निगम प्रवक्ता रामहरि शर्माले बताए । जियानले २५० डलर पर्ने पुर्जाको मूल्य ८०० डलरसम्म लिएको निगमले बताउँदै आएको छ ।
माग समाधान गर्नेबित्तिकै बाँकी ४ वटा जहाज खरिद प्रक्रिया अगाडि बढाइने अडान निगमले लिँदै आएको छ । चीनले वाई–१२ ई र एमए–६० अनुदानका रूपमा दिएको छ । निगमले ३ वटा वाई १२ ई र एउटा एमए–६० सहुलियत ऋणमा खरिद गर्दैछ ।
पुर्जाको मूल्य घटाउन र समयमै उपलब्ध गराउन जियान सकारात्मक भएको प्रवक्ता शर्माले बताए । उनका अनुसार कम्पनीले न्यूनतम सुविधासमेत उपलब्ध गराएको छैन । “जहाज ग्राउन्डेड भएका बेला आवश्यक पर्ने स्पेयर पार्ट्स २४ देखि ४८ घण्टाभित्रै उपलब्ध गराउनुपर्नेमा हप्तौंसम्म सामान नआउँदा समस्या भएको छ,” शर्माले भने ।
चिनियाँ कम्पनीले अन्य जहाज कम्पनीको भन्दा महँगो दरमा पुर्जा बेचेपछि माथिल्लो निकायबाट समाधान गर्नुपर्ने भएको शर्माले बताए । “स्पेयर पाटर््सका कारण ५६ सिट क्षमताको एमए–६० जहाज अहिलेसम्म ७ पटक ग्राउन्डेड भइसकेको छ,” उनले भने ।
एमए–६० ग्राउन्डेड हुँदा अहिलेसम्म मर्मतका लागि मात्रै साढे २ करोड रुपैयाँभन्दा बढी खर्च भइसकेको छ । निगमका अनुसार एउटै सामान १ करोड रुपैयाँभन्दा बढी तिरेर फेर्नुपरेको छ । जहाज ग्राउन्डेड भएपछि निगमले ठूलो परिमाणमा यात्रु तथा आम्दानी गुमाएको शर्माले बताए ।
६ वटा जाहज किन्न चीनले निगमलाई आयात–निर्यात (एक्जिम) बैंकमार्फत ६ अर्ब ६७ करोड १० लाख रुपैयाँ सहुलियत ऋण उपलब्ध गराएको छ । त्यसमध्ये २ अर्ब ९४ करोड १० लाख रुपैयाँ एमए–६० र एउटा वाई–१२ ई लिन उपयोग गरिनेछ । बाँकी ३ अर्ब ७२ करोड ८० लाख रुपैयाँमा एउटा एमए–६० र ३ वटा वाई १२ ई जहाज खरिद गर्ने गरी सम्झौता भएको थियो ।
No comments:
Post a Comment