आर्थिक क्षेत्रका विशेष गतिविधी

Tuesday, April 8, 2014

त्रिभुवन विमानस्थलको स्तरोन्नति ‘असम्भव’


त्रिभुवन विमानस्थलको स्तरोन्नति ‘असम्भव’त्रिभुवन अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल विस्तारका सबै सम्भावना समाप्त भएकाले स्तरोन्नति गर्न नसकिने निष्कर्षमा स्वयं सरकारी अधिकारी पुगेका छन् । यसअघिसम्म उनीहरूले विमानस्थल सुधारको चरणमै रहेकाले स्तरोन्नति गरिने बताउँदै आएका थिए ।  अब अर्को विमानस्थल निर्माणबिना यसलाई व्यवस्थित, सुधार र निर्माण गर्न असम्भव भएको टुंगोमा उनीहरू पुगेका छन् ।
नागरिक उड्डयन प्राधिकरण, त्रिभुवन विमानस्थल सुधार आयोजना, विमानस्थल कार्यालय र संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालयका उच्च अधिकारीबीचको २ साता लामो छलफलले दोस्रो अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थललाई मात्रै उपयुक्त विकल्प देखेको छ । त्रिभुवन विमानस्थलको क्षमता केही विस्तार गर्न सकिए पनि धावनमार्गको बृहत् सुधार असम्भव भइसकेको निष्कर्ष उनीहरूले निकालेका छन् ।
छलफलमा मन्त्रालयका सचिव सुशील घिमिरे र सहसचिव पूर्णचन्द्र भट्टराई, प्राधिकरण महानिर्देशक रत्तिशचन्द्रलाल सुमन, आयोजना प्रमुख पुण्यराज शाक्य, विमानस्थल प्रमुख ऋषिकेश शर्मालगायत अधिकारी सहभागी थिए । १ सातापछि सरकारलाई औपचारिक प्रतिवेदन बुझाउने र सार्वजनिक गर्ने तयारी छ ।
निजगढमा निर्माण गरिने दोस्रो अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलको काम तत्काल सुरु गर्नुपर्ने सुझावलाई प्रतिवेदनमा उच्च प्राथमिकता दिइने भएको छ । निजगढ सञ्चालनमा आएपछि त्रिभुवनको गुणात्मक स्तरोन्नति गर्न सकिने निष्कर्षमा अधिकारीहरू पुगेका छन् । निजगढसँगै भैरहवा र पोखरा क्षेत्रीय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल निर्माणलाई पनि गति दिन सुझाव सुझाइने भएको छ ।
सरकारले हाल भैरहवा क्षेत्रीय विमानस्थल निर्माणकार्य अगाडि बढाइसकेको छ भने पोखरा र निजगढलाई राष्ट्रिय गौरवका प्राथमिकताप्राप्त आयोजनामा राखेको छ । भैरहवा र पोखरा क्षेत्रीयस्तरको एकल धावनमार्गमा निर्माण गर्न लागिएका हुन् भने निजगढ दोहोरो धावनमार्गसहित अत्याधुनिक सेवा उपलब्ध गराइने अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल हो । कोरियाली कम्पनी ल्यान्डमार्कले यसको विस्तृत अध्ययन प्रतिवेदन तयार पारी सरकारलाई बुझाइसके पनि निर्माण प्रक्रिया भने अगाडि बढ्न सकेको छैन ।
धावनमार्ग यो वर्ष पनि भत्किन सक्ने
३ वर्षयता पटक–पटक भत्किँदै आएको धावनमार्ग यो वर्ष भत्किन सक्ने भएकोले सचेत रहन मन्त्रालयले त्रिभुवन विमानस्थल कार्यालयलाई निर्देशन दिएको छ । तर, धावनमार्ग पुनःनिर्माण गर्दा उडानै रोक्नुपर्ने भएकाले तत्काल यो सम्भव छैन ।
धावनमार्ग भत्किँदा गत वर्ष २ सातामा ४ पटक उडान अवरुद्ध भएका थिए । पर्यटकीय मौसममा दैनिक साढे ४ सयदेखि ४ सय ५० वटासम्म उडान÷अवतरण हुन्छन् । अफ सिजनमा भने दैनिक २ सय ५० वटामा सीमित हुन्छ । हाल त्रिभुवन विमानस्थलमा २७ अन्तर्राष्ट्रिय र १४ वटा आन्तरिक वायुसेवा कम्पनीले उडान भरिरहेका छन् ।
सन १९४९ मा पहिलो पटक गौचरणमा सिंगल इन्जिन जहाज अवतरण गरेको १ वर्षपछि भारतमा दर्ता रहेको डकोटा जहाजले काठमाडौंबाट भारतका पटना, कोलकाता र नयाँदिल्ली उडान सुरु गरेको थियो । १९५२ मा काठमाडौंबाट पोखरा, भैरहवा, सिमरा र विराटनगर उडान सुरु भएको थियो । सन् १९५५ मा त्रिभुवन र १९६४ मा त्रिभुवन अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल नामाकरण गरिएको थियो ।
क्षमताभन्दा बढी हवाई सम्झौता
सरकारले क्षमताबिनै दीर्घकालका लागि भन्दै धमाधम हवाई सम्झौता गरिरहेको छ । तर, छिट्टै अर्को विमानस्थल निर्माण गर्न नसके यही सम्झौता घाँडो बन्ने देखिन्छ । हाल सरकारले ३६ मुलुकसँग हवाई सम्झौता गरिसकेको छ, जसअनुसार वार्षिक ३० हजार ९ सय ९२ उडान हुन्छन् । सम्झौता भएका सबै मुलुकले उडान गर्न चाहे कसरी, कहाँ उडान÷अवतरण गराउने भन्ने जवाफ सरकारी अधिकारीसँग भने छैन । उनीहरूको एउटै जवाफ हुन्छ, “अर्को विमानस्थल निर्माण र पूर्वाधार खडा गरेपछि सबै समस्या समाधान हुन्छन् ।” विमानस्थलको क्षमताकै कारण सरकारले ठूला हवाई सम्झौता गर्न सकेको छैन ।
हाल अन्तर्राष्ट्रिय उडातर्फ ९ वटामात्र जहाज पार्किङ क्षमता छ । एकपटकमा १ हजार २ सयभन्दा बढी यात्रुलाई सेवा दिन सकिँदैन । विमानस्थल बिहान ६ बजे खुल्छ भने राति साढे १२ बजे बन्द हुन्छ । दैनिक करिब ५ दर्जन अन्तर्राष्ट्रिय तथा साढे २ सयदेखि ३ सयसम्म आन्तरिक उडान हुन्छन् ।
४ दशकपछि धावनमार्ग विस्तार
झन्डै ४ दशकपछि विमानस्थलको धावनमार्ग केही विस्तार गर्न लागिएको छ । प्राधिकरणले ६ सय मिटर धावनमार्ग थप्न लागेको हो । उत्तर र दक्षिण दुवैपट्टि ३–३ सय मिटर विस्तार गरिने प्राधिकरणले जनाएको छ । दक्षिणपट्टि कोटेश्वर र उत्तरपट्टि गुह्वेश्वरी फाँटसम्म विस्तार हुनेछ । विस्तारपछि धावनमार्गको लम्बाइ ३ हजार ६ सय ५० मिटर हुनेछ ।
सन् १९६६ मा धावनमार्गको लम्बाइ ६ हजार ६ सय मिटर बनाइएको थियो । त्यसअघि ३ हजार ७ सय मिटर थियो । त्यसपछि १९७५ मा करिब ३ हजार मिटर पु¥याइएको थियो ।

No comments:

Post a Comment