टोलीले मंगलबारदेखि असार २७ सम्म नागरिक उड्डयन प्राधिकरणसहित केही एयरलाइन्सहरूको अडिट गर्ने कार्यक्रम छ ।
आइकाओका क्याप्टेन भोउड्री युजेनी र एरोनटिकल इञ्जिनियर एडमन्ड बोहल्यान्ड अडिटका लागि नेपाल आएको नागरिक उड्डयन प्राधिकरणका प्रवक्ता विरेन्द्र श्रेष्ठले जानकारी दिए ।
पछिल्ला केही वर्षदेखि आइकाओले नेपाललाई ‘सिग्निफिकेन्ट सेफ्टी कन्सर्न’ (एसएससी) सूचिमा राखेको छ । नेपाल आएको टोलीको अडिटपछि एसएससी हट्यो भने प्राधिकरणले युरोपेली आयोगलाई उनीहरूको ‘हवाई सुरक्षा सूची’बाट नेपाललाई हटाउन आग्रह गर्नेछ ।
एसएससीबाट हटाउने वा राखिने भन्ने कुरा अडिटरहरूको हातमा रहेकाले उनीहरूले दिने प्रतिवेदनको आधारमा आइकाओले निर्णय गर्ने श्रेष्ठले जानकारी दिए । “नेपालको सूचकहरूमा सुधार भएकोले आगामी तीन महिनामा नेपाल एसएससीको सूचीबाट बाहिरिने हाम्रो अपेक्षा छ,” श्रेष्ठले भने ।
आइकाओले विश्वभरका मापन गर्ने ८ वटा सूचकांकमा नेपाल पनि पुग्न लागेको क्यानले दावी गरेको छ । यसअघि २००९ मा पनि यस्तै अडिट गर्न आइकाओको टोली आएको थियो ।
मंगलवारदेखि एक सातासम्म अडिट हुने
तीन महिनाभित्रमा कालो सूचिबाट बाहिरिने अपेक्षा
टोलीको प्रतिवेदनका आधारमा आइकाओले ८ वटा सुझाव दिँदै तत्काल सुधार गर्न प्राधिकरणलाई चेतावानी दिएको थियो । सोही अडिटलाई आधार मान्दै २०१२ अक्टोवरमा प्राधिकरणका तत्कालिन महानिर्देशकलाई पत्र लेख्दै आइकाओले औंल्याएका कमजोरीको बारेमा सुधार कति भइरहेको छ भन्ने प्रश्न सोधेको थियो ।
आइकाओको टोली २००९ कै अडिटको ‘फलोअप’ भन्दै २०१३ को जुलाइमा नेपाल आएको थियो । अघिल्लो पटकको अडिटमा सुधारका लागि दिइएको सुझाव कार्यान्वयन नभएको भन्दै नेपाललाई त्यसपछि आइकाओको एसएससी लिस्टमा राखेको थियो । सन् २००९ मा सुधारको सुझाव दिनु र नेपालमा हवाई दुर्घटना दरमा वृद्धि हुनु एकैपटक भएको देखिन्छ ।
२०१० देखि २०१२ भित्रमा अग्नी एयरका दुई, सीता एयर, तारा एयर र बुद्ध एयर दुर्घटनामा ठूलो मानवीय क्षति भएको थियो । आइकाओले नेपाललाई २०१३ मा राखेको एसएससी लिस्टको आधारमा युरोपेली आयोगले नेपाली हवाई आकाशलाई ‘हवाई सुरक्षा सूची’मा राख्दै आएको छ ।
चार वर्षमा सुधार
आइकाओले विश्वका १ सय ९० देशको अडिट गर्दै आएको छ भने प्रत्येक देशको हवाई सुरक्षा सूचकहरू सार्वजनिक गर्दै आएको छ । नेपालले पनि आइकाओले सार्वजनिक गरेको ८ वटा सूचकमध्ये केहीमा सुधार गरेको तथ्यांक सार्वजनिक गरेको छ ।
नेपालको अवस्थामा हवाई दुर्घटना भएपश्चात हुने जाँचबुझतर्फ भने सुधार हुन नसकेको तथ्यांक छ । जसमा विश्वमा सरदर ५५.५४ प्रतिशत रहेकोमा नेपालको अवस्थामा २०.४१ प्रतिशतमात्र रहेको छ । जुन तथ्यांक आइकाओको मापदन्ड भन्दा निकै खराव हो ।
पछिल्लो चारवर्षमा नेपालले हवाई कानुन कार्यान्वयनमा सबैभन्दा बढी सुधार गरेको छ । आइकाओले सार्वजनिक गरेको तथ्यांकमा विश्वमा कार्यान्वयनको दर ७०.१२ प्रतिशत रहेकोमा नेपालले सुधार गर्दै ६९.५७ प्रतिशत पु¥याएको छ ।
हवाई सुरक्षामा नेपालको अवस्था (प्रतिशतमा)
सूचकांक नेपाल विश्व
कानुन कार्यान्वयन ६९.५७ ७०.१२
सांगठनिक संरचना ४५.४५ ६८.६९
तालिम व्यवस्थापन ६९.०५ ७२.६२
अपरेसन ५४.७० ६६.६७
एयरओर्दिनेस ७७.२७ ६७.०७
दुर्घटना जाँच २०.४१ ५५.५४
एयर नेभिगेसन ५५.९६ ६०.२२
एरोड्रम्स ६९.५७ ५७.४१
प्राधिकरण नेतृत्व सयरमा
आइकाओको टोलीलाई अडिटको लागि नेपाल बोलाएर प्राधिकरणका महानिर्देशक सञ्जीव गौतम भने म्यानमार गएको भन्दै आलोचना भएको छ ।
गौतमले अडिटको बेला चासो दिएर नेपाललाई कालो सूचीबाट हटाउन विशेष पहल गर्नुपर्नेमा शनिवार नै म्यानमार उडेको कर्मचारीहरू बताउँछन् । नेतृत्व गैरजिम्मेवार भएको भन्दै प्राधिकरणकै उच्च अधिकारी असन्तुष्ट छन् ।
संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालयमा मन्त्रीसमेत नभएका बेला सचिवले नेतृत्व गर्नुपर्नेमा सचिव शंकरप्रसाद अधिकारीसमेत मंगलबार राती नै कतार एयरवेजमार्फत पोल्यान्ड जाँदैछन् ।
No comments:
Post a Comment